hurmmm ...


kapak kan jiwa . brutal kan hati . 
aku tak boleh terima . 
di mana saban hari mata merah mcm nak keluaq mengingat . 

aku malas bekias harini . straight kata , 
kucing aku mati . aku pun memang sedih nak mati . 
apa ? apa beza meninggal dgn mati ? 
bagi aku dua dua membawa maksud yang sama . 

biaq dah 2 minggu . 
aku tetap panggil dia ajak makan , panggil dia ajak tidoq .

aku tak suka akan kematian . 
biaq manusia , biaq binatang , biaq tak kenai sekali pun . 
ini sangat berkesan kepada perasaan aku utk beberapa hari .
atau mungkin beberapa minggu or bulan atau apa apa je lah -,-  
aku bukan senang menerima kenyataan apa apa pun lagi lagi bab nyawa .

tapi aku tanak jadi hamba tuhan yang tak menerima ketentuan-Nya . 
dengan ni aku berhenti ckp "kalau lah ...." 

k , orang baca ni mesti ckp aku mcm tah hape tah an . 
lantak lantak . tak heran . 

aku tak tahu lah apa jadi kat aku kalau mak ayah aku mati satgi -,- 
lagi teruk agaknya . 

*baaiii aku nak teman mak aku masak 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan