#KalauAkuKaya



impian kadang kadang memang ibarat mencakar pluto . tapi bermimpi utk mengapai impian adalah lebih baik =D biar tah pape sekali pun , siapa kesah . sometimes ada manusia yg takde impian tapi sebok rosak kan impian orang . kadang kadang orang tua sendiri kata "jgn dok berangan lah" -,-" banyak sebab kenapa aku letak kan kaya tu sebagai tangga teratas dalam impian aku . aku maleh cerita , nanti lah .

- kalau aku kaya aku nak beli rumah besaq utk mak aku

- kalau aku kaya aku nak biaq mak bapak aku buek haji bebanyak kali 

- kalau aku kaya aku nak adek aku ada camera yang pelik pelik buek collection=D 

- kalau aku kaya aku nak bapak aku goyang kaki tunggu duit masuk . 

- kalau aku kaya aku nak kutip semua kucing aku jumpa .

- kalau aku kaya aku nak semua tanah yang ada kat dalam dunia ni 

- kalau aku kaya aku nak demolish kan bangunan tinggi tinggi (saje saje =D)

- kalau aku kaya aku tanak ada orang duduk tepi jalan mintak sedekah 

kalau aku kaya aku nak buek masjid bebanyak sikit . terutama depan pub and depan mall

- kalau aku kaya aku nak buek tempat khas untuk orang tertentu . terutama orang lupa daratan

kalau aku kaya aku nak semua orang bahagia 



*DREAM BIG IS A GOOD THING BRO ... 
   hahaha . biaq mustahil . niat , usaha ~ In Shaa Allah tuhan bagi . baaaaai =D
   (kadang kadang aku rasa impossible jugak . haha)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan