90 darjah ke belakang


aku rasa aku dah goyang . 
aku tak suka separuh jalan , tapi kehendak memanipulasi kembali kewarasan . 
mahu aku bergaduh jakgi ni . selalu nya takde yg sekat pendirian aku yg berdiri utuh , 
rebah tak sekali meski aku dah kalah di timpa ketulan ais ke dalam air milo aku . 
ngeee dap nyaa . tgk , aku baru ckp . jap , aku gi buat milo =D 

seperti milo yang selalu goda aku setiap kali aku puasa . kurang hajar betul .. 
teringat akad kawan aku masa aku ganti puasa aku -,- 
hati aku mudah digodaa , dan mungkin tak lama lagi aku akan tinggal , 
tinggal nawaitu mulia demi kehendak bangsat durjana ni . 
mungkin itu dursila tapi aku masih cuba membenteng tinggi . 

aku tak mungkin angkat bendera putih biar mati kena tembak pun . 
ceh , aku rasa aku rela menghambakan diri dari di tembak . 
tgk ? apa semua ni . serupa propaganza merapek meraban merata . 
woi tirah , aku harap kau terusan kan . 
jgn janji sumpah mati setakat mulut mcm aku . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan