school break ~

school holiday ~ cuti ni  betul betul buang masa . balik kajang pun tak pi mana sgt . duduk rumah , tgk tv bagai . like usually . aku memang lebih suka tak buat apa apa . haha weirdo . well aku memang sentiasa pelik . so who cares . 


hahaha . gambaq memang blurr . camera fon tak bagus . tak mampu an . bukti dia , snap picca dlm toilet . tak pandai sebenaq nya snap gambaq yg tebalik balik fon tangkap sendiri . nak suruh orang , segan . hahaha . kkk saje nak tunjuk kitorang still lepak lagi even dah pindah merata  =D hahaha . dari darjah 6 sampai sekarang lah . balik kajang aku lepak dgn eina . dgn fafa , quila , danny , zulfiqar . takde gambaq lah . aku bukan gila gambaq sampai aku ingat setiap moment kena snap gambaq . motif nya nak ckp aku puas lah dpt jumpa depa ni . tu je , sekadar mengupdate . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan