throwback =) #Makkah

Assalamualaikum ~ 
harini aku malas merepek . cuma nak share gambar pergi umrah haritu =D aku first time pergi , so mcm excited lah nak share gambaq =D tapi serious byk gambar merepek je , sebab tak ingat nak tangkap gambar . tak kan tetengah buat umrah nak tangkap gambaq kan . camera pun asyik lupa letak mana . so ni je . 

 the most bosan-ess thing in da world is menunggu -,- perjalanan alomost satu hari ~  keras dan kebas rasa . prgh perghhh .

 
masjid nabawi , tu en. salemi . perempuan tak boleh bwk masuk camera , dia check bag , kau tahu . so wanita yg bawak , tak lepas lah . ceh wanita =D 

 tgk tu tgk tu , malaysian flag =D ngah ngah ngah ~ ni kebun tamar tak silap . bapak aku amek kesempatan makan kurma free =)   

 aku tak boleh betul tgk chocolate ~ ngeeee nyumnyum sangat . mcm hantu pilih coklat =) heee =D 

 nenok tu , abang hensem pilih coklat =D anak uncle janggut , kawan bapak titew =D aku boleh pengsan tgk depa ni ~ k , jangan ckp pape , scroll down cepat ~

 the rombongan . ni pun aku tak ingat kat mana . 

k , sebenarnya aku tak ingat jugak ni kat mana . btw , dgn uyu . aku sgt over ~ pakai baju uyu , dan tak malu =D haha .  

 mr. sam =D busy sanggngat ~ the one who is mcm ketua rombongan dia bwk sana sini . bendera tu , taknak lepas -,- 

 orang arab ~ unta unta ~ k , aku rasa unta tu comel masa dalam bas , tapi bila dtg dekat , takot . dia ada colgate smile =D 

 ni actually , baru habis sa'ie . maka habis lah satu umrah selepas memotong beberapa helai rambut =) 

 ni apa ah ? sama ada bukit safa atau marwah , cantu lah . 

 ngeee ladang unta ~ time ni , aku realize that unta sgt comel . menyamar jadi kucing . geset sana geset sini =D 

 ni air zamzam ye anak anak . dia letak merata rata =D so you can have it anywhere ~ baru perasan bibir aku putih semacam -,- 

 kiblat =) k , sebenarnya semua tak ready lagi snap gambar . aku tgh tarik telekung sebenarnya . bkn gedik . 

ni zamzam tower ~ k , adek aku sgt mahir dalam tangkap gambaq ~ credit to her . 

makan is a serious matter . the day were going back to malaysia , pepagi -,- kebulur gila masa ni . kalau perasan , aku makan tgn kiri . k , aku kidal and i cant help it .

ni menunggu lagi kat airport -,- nak balik . bosan gila ~

btw , ni aku post kira dah lama dari kejadian , so the aura melancong jelah korang dapat =D btw aku nak kongsi jelah cerita . kat sana serious best , sgt tenang , i feel islam in me . aku dapat rasa perubahan aku dulu dgn sekarang . Alhamdulillah ~ dont get me wrong lah kan . aku memang islam . tapi aku tak fhm fhm apa tu islam . aku berharap umrah aku diterima Allah . k aku rasa nak nangis type ni . mybe aku dah rindu Mekah setelah kian lama aku ego tak mengaku . k , aku memang emotional sikit . so , bye ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan