RINDU NYAAAAH





rindu awak , rindu kau , rindu hang , rindu korang , 
rindu dia , rindu dia ni , dia ni pun aku rindu , dia di-rindui oleh aku , haaa yang tu pun merindu .
diam tak bermakna tak ingat . 
tak ingat tak bermakna tak terkenang .
boleh eh mcm tu ? kira halal je lah =D 
sebab sekor sekor pernah muncul dalam hidup . 
sekor sekor bersandar kat dinding kenangan .
amboi , jiwang bunyi dia , geli pulak aku =D  

rindu kajang . 
kawan aku pernah tanya "best sgt ke kajang?"
jwpn mcm mana aku patut bagi ? aku pun tak tahu nak jwp mcm mana =D
depa selalu ingat kajang tu mcm apart of kl . aku tak tahu nak ckp apa . 
kalau kau suruh bukak peta , mula aku gelabah ayam . serious tak reti baca . 
kau jgn harap dapat direction utk ke mana mana dari aku . 
aku melebur duit beli buku #EmpatTigaRibu . 
aku bukan nya kenal sgt penulis dia . kenal muka pun satu dua .
tapi tempat dia mention , aku dah terbiasa . 
aku rasa majoriti budak jasmine , budak kajang kenal tempat dia mention .
pehtu aku pun teringat akan 
awak , kau , hang , korang , dia dan aku . 
aku pun gelak sorang sorang .

bagi aku kajang mcm , pembentukan sebuah tamadun . 
dari jahiliah kepada seorang manusia yg bertamadun . 
semacam bunyi =D tak tak , dia mcm ni tau .. 
perlu ke aku explain , tak kot , tak penting bagi kau =D 
so kajang sgt bermakna , tak boleh lupa . harap kuantan tak menghampakan aku =D 


PLEASE SEE ME : 
prghhh dah melalut panjang . actually aku nak kata aku rindu orang kajang . tu je =D 
eina / ziana / quila / rara / izzati sabrina / nazirah / najiha / janny / danny / fendy / nick / 
dan nama nama aku tanak sebut =P 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan